Старосинявська центральна бібліотека

  • Stormy coast

    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut

  • Splash!

    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut

Головна » 2020 » Июль » 23 » Увага! НЛО: нові літературні об’єкти!
10:44
Увага! НЛО: нові літературні об’єкти!

        Шановні користувачі!  Старосинявська центральна районна бібліотека отримала нові книги за державною програмою. Освітян та вихователів зацікавлять книги з математики, фізики, алгебри, астрономії, біології, особливу увагу рекомендуємо звернути на серію "Інклюзивне навчання".

«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти).

З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти інклюзивні освітні заклади повинні адаптувати навчальні програми та плани, методи та форми навчання, використання існуючих ресурсів, партнерство з громадою до індивідуальних потреб дітей з особливими освітніми потребами. Видавництво «Літера ЛТД» випускає серію книг «Інклюзивне навчання».  Серед них:

Сухіна, Ірина Вячеславівна. Гіперактивна дитина [Текст] / І. В. Сухіна. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 40 с. - (Інклюзивне навчання).

               Жива, рухлива, активна дитина – що в цьому поганого? Автори посібника  розповідають про те, яких дітей можна назвати гіперактивними. Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю виявляється у підвищеній руховій активності, збудливості, труднощах концентрації та утриманні уваги, імпульсивності поведінки, проблемах у взаємостосунках з однолітками. Автор розповідає про причини гіперактивності, надає корисні рекомендації щодо підготовки такої дитини до школи,  навчання її у шкільному закладі і навіть вибору продуктів харчування.  Учителі і вихователі знайдуть тут поради стосовно поводження з гіперактивними дітьми в класі.

Костенко, Тетяна Миколаївна. Дитина з порушенням зору [Текст] /Т.М.Костенко.-Київ: Літера ЛТД, 2019. - 40с. - (Інклюзивне навчання).

        Ця книжка призначена для батьків, які стикаються з проблемою порушення зору в дитини — вродженим або набутим, а також для педагогів і вихователів інклюзивних навчальних закладів.  Для того щоб дитина, попри ці проблеми, зростала і розвивалась, як усі інші, батькам потрібно багато знати про зір, функції ока, вчасно звертатися до лікаря-офтальмолога. Як підготувати таку дитину до навчання в школі, як правильно вибрати навчальний заклад? На ці та багато інших запитань можна знайти відповіді у цій книжці. Крім того,   автори надають спеціальні рекомендації:  як вчасно розпізнати будь-які порушення зору дитини, як допомогти дитині в разі тяжких порушень  і куди звертатися по допомогу.

Колупаєва, Алла Анатоліївна. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі [Текст] / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - Київ: Літера ЛТД, 2019. - 112 с. - (Інклюзивне навчання).

    У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості розвитку, навчання та виховання дітей з найскладнішими порушеннями психофізичного розвитку (порушеннями слуху, зору,  церебральним паралічем). Посібник містить методичні рекомендації щодо адаптації та модифікації навчального : середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; опис специфіки роботи з батьками таких школярів і фахівцями; поради стосовно корисних ресурсів, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики.  Посібник адресовано педагогам загальноосвітніх закладів, методичним працівникам, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів освіти, студентам педагогічних вузів, батькам дітей з особливими потребами, працівникам соціальних служб.

Колупаєва, Алла Анатоліївна. Інклюзивна практика: технології навчання [Текст] / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 160 с. - (Інклюзивне навчання).

  У навчально-методичному посібнику представлено ефективні технології навчання дітей з порушенням психофізичного розвитку; методичні рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; специфіку роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики.

Литовченко, Світлана Віталіївна. Дитина з порушенням слуху [Текст] / С. В. Литовченко, В. В. Жук, О. М. Таранченко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 56 с. - (Інклюзивне навчання).

     Ця книжка призначена для багатьох родин, що стикаються з проблемою порушення слуху в дитини, а також для педагогів і вихователів інклюзивних навчальних закладів. Головне для батьків — не впадати у відчай, а допомогти дитині почуватися впевнено, бути щасливою. Для досягнення цієї мети батькам потрібні знання про особливості їхньої дитини, про можливості її розвитку, прийоми навчання і виховання — про все це і йдеться у даному посібнику. Тисячі людей, які не чують, живуть повноцінним життям, діти зростають розумними, щасливими, отримують освіту, обирають професію і влаштовують особисте життя.

Чеботарьова, Олена Валентинівна. Дитина із церебральним паралічем [Текст] / О.В.Чеботарьова, Л. В. Коваль, Еляна Анатоліївна Данілавічютє. - Київ: Літера ЛТД, 2019. - 40 с. - (Інклюзивне навчання).

      Цей посібник адресовано батькам дітей із церебральним паралічем (ДЦП), корекційним педагогам і вихователям навчальних закладів. У нашій країні, та й загалом у світі, вже набуто великого досвіду з лікування, навчання і виховання дітей із ЦП. Визначальною умовою залишається комплексна взаємодія психолога, вчителя та батьків учня для досягнення бажаного ефекту. Від того, наскільки вчасною буде корекційна допомога, залежить подальша доля дитини. Тому автори посібника дають відповіді на найактуальніші запитання батьків, розповідають про допомогу дитині, рекомендують різні методики корекції та навчання дітей із церебральним паралічем.

Трикоз, Сніжана Валеріївна. Дитина з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / С. В. Трикоз, Г. О. Блеч. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 40 с. - (Інклюзивне навчання).

   У цьому посібнику розглядаються особливості інтелектуальних порушень у дітей з урахуванням реалій і перспектив. Цей путівник для батьків допоможе їм зрозуміти власну дитину і усвідомити те, що інтелектуальні порушення не є вироком. Батьки знайдуть тут поради щодо того, як має навчатися дитина, як  її можна підготувати до школи та які види діяльності доцільно практикувати в родині. Автори описують стратегії батьків у позитивному впливі на психологічний розвиток дитини, надають рекомендації з розвитку в дитини вмінь та навичок самообслуговування. Посібник містить відомості щодо подальшої професійної орієнтації у майбутньому житті дитини.

Мартиненко, Ірина Володимирівна. Комунікативний тренінг для дошкільників з порушеннями мовлення [Текст] / І. В. Мартиненко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 120 с. - (Інклюзивне навчання).

    У навчально-методичному посібнику висвітлено теоретико-методичні засади та надано практичні рекомендації щодо формування комунікативної діяльності, проведення психокорекційної роботи з дітьми із мовленнєвими порушеннями в умовах дошкільного навчального закладу. Описано етапи завдання, методи та принципи, зміст комунікативного тренінгу цієї групи. Посібник призначено для практичних психологів, педагогів, логопедів і вихователів дошкільних навчальних закладів, а також студентів, які навчаються за спеціальністю "Спеціальна освіта (логопедія і спеціальна психологія)". Крім того, посібник, безумовно, зацікавить батьків дітей з особлими освітніми потребами.

Базима, Наталія Валентинівна. Розвиток мовлення дітей з аутизмом [Текст] / Н. В. Базима. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 144 с. - (Інклюзивне навчання).

     Посібник містить практичні рекомендації щодо розвитку мовлення у дітей з аутизмом старшого дошкільного віку. Описані особливості розвитку психічної та сенсорної сфер, висвітлюється специфічність формування емоційно-вольової сфери, надані характеристики поведінки та ігрової діяльності у дітей з аутизмом. Окрема увага приділяється комунікативним навичкам дітей з аутизмом та їхньому розвитку за методикою формування мовленнєвої активності з розкриттям мети, завдань, напрямів, методів та прийомів  роботи. Описані психолого-педагогічні умови та принципи корекційного підходу до формування мовленнєвої активності.

Запитуйте представлені книги в читальному залі Старосинявської центральної районної бібліотеки!

 

 

 

 

 

 

Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 266 | Додав: Світлана | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Нові надходження
Акція

Рекомендуємо
ознайомитись

Акція

Архів
записів

Акція

Наші партнери

Старосинявська громада
Старосинявська селищна рада
Старосинявська селищна рада
Старосинявська селищна рада
УБА
Старосинявська селищна рада
Старосинявська селищна рада
Старосинявська селищна рада
Старосинявська селищна рада
Старосинявська селищна рада
Старосинявська селищна рада
Старосинявська селищна рада
Старосинявська селищна рада
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
Конструктор сайтов - uCoz -->

Наша адреса:

смт Стара Синява вул. Грушевського, 61

тел. (03850)2-03-30

e-mail: bibliosinyava@i.ua

Сайт://sinyava-cbs.at.ua

Графік роботи:

Щоденно з 9:00 до 18:00

Неділя з 9:00 до 17:00

Вихідний – субота

Остання середа місяця – санітарний день

Вхід адмін