Мисюрівська сільська
бібліотека-філія
Адреса бібліотеки: 31424, с.Мисюрівка, вул. Перемоги, 26
Режим роботи: з 10.00 до 14.00,
Перерва на обід: з 13.00 до 14.00
Вихідний: неділя, понеділок
Бібліотека обслуговує 400 користувачів - жителів сіл Мисюрівка, Івки
Книжковий фонд нараховує 5560 друкованих видань.
В часи шляхетського панування Речі Посполитої у с. Мисюрівка розташувався дерев’яний палац з двома флігелями, належав родині Яна і Юзефа Погорських. Тут була чи не найбільша в околиці їх власна бібліотека, що нараховувала, як пише Р.Афтаназі, багато книг італійських і французьких творів ХУІІ ст. Частину фонду складали Статути.
У вихорі Жовтневої революції надзвичайно цінні книжкові зібрання були пограбовані, розкидані і спалені більшовиками й селянами.
У 1949 році організована пересувна бібліотека у с. Мисюрівка від районної бібліотеки. У 1949 році збудований клуб, в робочій кімнаті зав клуба Качуровського П. розмістився невеличкий фонд літератури кількістю 500 книг. В 1955 році відокремлено дві кімнати під бібліотеку, на книги заведено першу інвентарну книгу. Фонд бібліотеки постійно поповнювався новою літературою. Змінювалось життя в селі. Змінювалась і сама бібліотека, змінювались і спеціалісти: у 1960 р. працювала бібліотекарем Штурхацька Марія, з 1968 р. Віт омська Г.М., з 1973 р. Папуга Р.М., з 5.03.2010 р. працює Джулій Р.В.
Сьогодні особлива увага приділяється соціокультурній діяльності . В цьому напрямку бібліотека співпрацює з місцевим будинком культури і школою. У роботі з дітьми індивідуальні форми роботи поєднуються з інформаційною та масовою роботою. Приділяється увага вивченню та задоволенню читацьких інтересів. Проводяться бібліотечні уроки , вікторини, диспути, літературно-музичні вечори , свята села , оформляються виставки декоративно-прикладного мистецтва.
Час іде, бібліотека змінюється, постає питання про удосконалення бібліотечних технологій, впровадження комп’ютерної техніки для покращення бібліотечного обслуговування. В 2015 р. сільська рада придбала в бібліотеку ноутбука.
Бібліотека продовжує розвивати форми і методи роботи, які сприяють піднесенню духовності молоді, дітей. Виховання в них любові до дбайливого ставлення до рідної землі, природи, історії культури краю, народних звичаїв, обрядів та традицій.